Betaling lukt niet

Heb je geen Payconiq of PayPal?
Geen probleem, want bijna alle banken gebruiken tegenwoordig Payconiq.
Hierdoor kan je meestal gebruik maken van je gekende bankapp om onze QR-codes te scannen.

Lukt het niet op je gsm? Dat kan aan de instellingen van je gsm liggen.
Tip in dat geval: ga via een computer naar onze site en gebruik bij de laatste stap je gsm om de QR-code te scannen met een bankapp naar keuze.

Lukt het toch nog niet? Volg dan onderstaande stappen:

  • Leg alles in je winkelmandje en kies bij het afrekenen voor Payconiq.
  • Vervolg alle stappen tot je de QR van Payconiq ziet.
    Noteer of onthoud het 5-cijferige bestelnummer boven de QR-code (begint met #) en sluit dit af.
  • Op dat moment komt de bestelling bij ons binnen als ‘geannuleerd’, dus nog niet in orde.
  • Stort het bedrag zelf via overschrijving over naar BE53 7310 5924 5753.
  • Stuur een printscreen of foto van je betaling + bestelnummer door naar stef@cogel.be.
  • Dan kunnen wij je geannuleerde bestelling handmatig op betaald zetten.
  • Op die manier staat je bestelling of inschrijving juist in ons systeem en kan dit verwerkt worden.

Let op: enkel het bedrag overschrijven is dus niet voldoende, op die manier is de inschrijving of bestelling niet compleet.

Neem gerust contact met ons op indien deze werkwijze niet lukt, dan kijken we samen naar een oplossing.